Har som alltid gång i massor av saker men nu har jag varit förkyld en stund så det blir inte så mycket gjort. Fick dock stickat några varv på en sjal igår.
Nåt annat är nåt jag gick och funderade på på vägen till tåget i morse. Eller kanske inte helt annat då det rör färgen svart. Jag kan inte komma ifrån den. Hur jag mig än vänder. Jag har inte valt det, det är inget jag väljer. Det är lika lite valt som min läggning. Folk kan skoja om det (och tro mig folk kan ha mycket att säga om det), att man borde köpa nån annan färg nästa gång man handlar kläder, men så funkar det inte för mig. Det är inte heller en vanesak. Jag blir obekväm och i vissa situationer t.o.m. lite illa till mods. Jag kan inte ändra på det lika lite som mina intressen, min läggning eller mitt ursprung. Och varför skulle jag förresten ändra på det?! Det är ju den jag är..



