tisdag 8 maj 2012

Dagen idag

Både måndag och tisdag har vår "bonus-chef" kommit med resterande av sitt restgarn. Vi blir som kalvar på grönbete och har fördelat det systerligt och förhoppningsvis blev alla tre nöjda. Vi har nu utökat våra garnförråd en del. Jag har fått några garner som jag nog inte skulle ha köpt, inte tänkt på att köpa, men som jag nog en dag kommer bli mycket glad för att just de finns i mitt förråd. Det känner jag på mig.  =)
En del annat skulle jag vilja göra nåt av.
Ett restgarnsprojet! Men vad?! Fick en del svart garn, blandade material; en tröja kanske?! En del svart strumpgarn och lite matchande grönt och lila; svarta sockar till mig med några detaljer i annan färg?! Tjockt blankt bomullsgarn, som jag inte riktigt kan placera. Ett sticksigt gammelrosa entrådigt ullgarn, som gott skulle kunna bli nån form av boligtextil. Ja det finns att fundera på.. Hellre det än allt det andra iaf.

Dagen börjar räta ut sig lite efter att ha varit lite väl krokig sen igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar